fredag 10 juli 2009

10 juli 2009

Hejhej!
Idag har jag och älskling vaknat upp hos mig och gick ner i samhället och köpte silverschampoo och blondering ( bestämt mig för att bli blond idag )
hans mamma kom och hämtade oss hos mig och så tog jag med färgen till han.
Carro färgade håret på mig ( jag hade köpt 2 st blonderingar ) men det räckte inte till mitt hår så jag,carro och älskling åkte till gislaved och köpte 6 st till blonderingar. nu sitter jag med 2 blonderingar i håret och ska ta 2 varje dag + silverschampoo ! nu ska de bli blont ! :) vi ska färga de imorron o övermon också.
mia färgade sitt hår blont också ! de blev jättebra.
älskling och carro provade nyss silverschampoot och de blev mkt blondare på carro! skitbra.
kliar jättemycket i hårbotten! ajaj..
kommer inte bli så blont idag men iövermorgon så jävlar! :)
Åt carros blåbärspaj innan,skitgott ! ^^
lagt ut 600 kr på denhär jävla färgen, haha xD
bilder kommer snart när jag e klar !

Baby, måste bara berätta för dig hur mycket jag älskar dig !
du är mitt liv, min värld! och jag hade aldrig i mitt liv klarat det utan dig
du är allt för mig! och vi har varit tillsammans i ett halvår och jag är fortfarande nykär! mitt liv e ditt liv!
Ingen annan skulle kunna ta över din plats !
jag älskar dig så mycket ! ingen kan älska så som jag gör för dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar