torsdag 16 juli 2009

Skara sommarland


Jag, Johan, Matilda & baby åkte till skara sommarland idag, det var skoj ! vi började med attraktionerna, läskigt som fan! sen gick vi vidare till badlandet, och det regnade och var moln ( som de inte stod på vädret , utan det stod att de skulle bli sol ) , men aa jag klarade mig ialafall för att älsklingen hjälpte mig att värma mig ! Mina händer domnade bort för att jag frös så mycket men annars så var de jävla kul! baby åkte fritt fall och det gjorde Johan också ! uschhhh... jag och matilda var nära men nej! inte efter att vi såg dom åka!
efter vi hade vatt i badstället så gick vi till gokarten, det var första gången jag och baby skulle åka gokart! så jag var jättenervös, alla typ körde förbi mig hela gången osvosv... men haha jag hade kul ! nu vet jag ialafall hur man gör, vi ska åka de i atorp någongång också när vi har pengar ! skitroligt med kompisar och så :)
nu ska jag hoppa in i duschen och ta bort all klor som jag har på kroppen och ta i silverschampoo ! :D wiho .. ÄLSKAR att duscha!

Patrik Johansson , du är min bara min baby ! utan dig är jag ingenting ! glöm aldrig att du är mina andetag, jag klarar mig inte utan dig! jag älskar dig verkligen så enormt mycket! <3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar